//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


#sahabat


sepanjang tahun duaribulmabelas ini aku sangka aku cukup hebat menghadam sisa duka.lalu aku biarkan hati ini tanpa rasa jemu dengan bicara bicara indah ciptaan aku.usaha keras menghadirkan diri dalam setiap majlis yang diundang; menghamparkan senyuman tanpa sumbing di mata buat mereka yang sedang bahgia; malah tak lokek kata dan nasihat aku titipkan buat mereka yang khabarnya bakal menaiki takhta terhebat menjadikan syurga letaknya di kaki mereka.
sehingga
malam itu,

yaa...
dia tahu disebalik setiap rasa.
dia manusia yang katakatanya sentiasa mengusik hati aku.
dia manusia yang nasihatnya sentiasa ada walau aku diam membisu.
dia manusia yang aku akan selalu rindu bila saat aku tak mampu kongsi sendu.



Allah;
aku pohon sahabat ini berada di sisi aku
SELALU.
terima kasih sahabat.