//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


kau yang aku benci

kata.
laku.
riak.

apa kau ingat kau saja yang betul.
apa kau ingat kau saja yang baik.
apa kau ingat kau saja punya wajah untuk dimaki.

aku punya kata kadang tersasar.
aku punya laku kadang nanar.
aku punya riak kadang hambar.
itu bukan aku.
mahu aku semuanya baik-baik saja.
hatta
kau maki,
kau caci,
kau benci.
atau mungkin
kau iri.
aku manusia mahunya bagi yang baik-baik kepada manusia
hinggakan manusia seperti kau aku belum terfikir mahu hambur
maki,caci,benci apa lagi iri.

apa jenis iri patut aku kata?
sedangkan tiada yang baik dari kau yang ada.
bahagialah dengan kata mengata..
dan rakan sebulu kau yang mengadu domba.

didie,
don't feeling down,
quality is the best way to show they're fault!
for sure..