//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


kemenjadian

menjadi seorang anak,
sebenarnya aku belum puas.
jadi aku pohon Allah beri ruang luas-luas.

menjadi seorang sahabat,
sebenarnya aku bekerja keras.
jadi aku usaha pergi dan kembali saat mereka perlu dan benci.

 menjadi seorang guru,
sebenarnya aku lelah mencari ruang luas.
jadi aku bekalkan semangat dan doa yang aku mampu buat.

menjadi seorang teman,
sebenarnya aku banyak kali tewas.
jadi yang ada kemas aku hadam jadi hampas.


mana satu mampu aku duduk diam menikmati suasana kemenjadian seorang aku??


Labels: