//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


Hati cakap london!

Times by times..
It's getting worse!
The oxygen..the people;
And...
The f.e.e.l.i.n.g.
Please go away..from this heart.

Apekejadah aku merepek malam ni.
Oh ya,semuanya tentang kau aku pendam.rendam sampai masam.dan bila mereka bertanya tentang rasa,aku diam.mahu saja aku hambur kata rasa itu dulu aku simpan elok dalam diam tapi kau musnahkannya tanpa malu dan segan.kini aku manusia punya hati.bibir manis senyum.mata celik.tapi akal aku beku kaku..

Labels: