//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


Tatkala aku..mana mampu aku

Tatkala mereka mula bertanya,
Mana mampu aku duduk diam..

Tatkala mereka mula mendesak kata,
Mana mampu aku tutup telinga dan pejam.

Tatkala hari-hari ku lalui berat terasa,
Mana mampu aku melompat tinggi dan biarkan ia terpadam.

Tatkala mimpi disinggahi dia,
Mana mampu hari esok aku senyum girang.

Tatkala tiap bait kata bagai bayang kau yang menghambur aksara,
Mana mampu aku lalui hidup penuh tenang.

Tatkala aku mula kuat untuk melupakan,
Bayang kau menghantui sepertinya tidak mahu aku pergi...
Yaaa,kau kejam!