//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


Malam itu

Mudahnya manusia hidupnya seperti dia.
Memandang dihadapan.
Dibelakang katanya tidak perlu.
Semuanya sejarah lalu.

Mudahnya manusia seperti dia.
Indah segalanya.
Senyum bahagia.
Gelak gembira.

Bila matahari menyorok.
Bulan pula tunjuk wajah girang.
Hati berketuk.
Apa yang dia cuba sorok.
Mungkin kisahnya lebih teruk.

Saat mata kuyu.
Badan lesu.
Hati mula  berkata:
'aku pasti dia seperti aku.melihat malam bisu dia kaku.dan malam itu,aku cuba singkap kisah lalu.bibirnya keluar aksara seperti kamu.penyayang itu katanya dulu.dan aku termangu.tahan sendu.terus pandu laju-laju.'

Malam itu.
Aku tahu.
Satu malam saja semuanya kembali bertamu.
Aku maki rasa itu.
Kenapa aku biarkannya,sedangkan hendak melupakannya belum tentu mampu...