//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


bersawang

lama tak membebel.tugas buat jari kaku nak membebel.well,ini baru betul2 rasa kepenatan bekerjaya.now,baru padan muka aku.dolu2 slalu merungut why mak slalu p skola..even weekend!skg baru taw walaupon aku tak mewarisi kerajinan mak aku pergi sekolah weekend.

no special moment melainkan dua tiga orang datang dalam hidup.lepas tu pergi berlalu tanpa sempat aku nak kenang lama2 dan terbawak sampai mimpi.heee :D

one thing.meeting dan rasanya aku dah jadi sangat sibuk lepas ni.kerja yang menggunung untuk cuti akhir tahun.dan...ayah,akak akan mewarisi usaha ayah lepas.doakan akak tak hangat2 tahik ikan bilis..hehe...semoga semuanya lancar.dapat warisi kerjaya.mak dan dalam usaha mewarisi usaha ayah..insyaAllah.aminnn..

mimpi lalu:ada yang cuba datang hinggap..hmm