//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


banyak kata

saat saat terakhir di bumi kedah!
betapa aku antara manusia yang sentiasa mengira detik mahu meninggalkan bumi hijau kuning ini.mereka berkata aku akan merindui saat suka.ya!aku setuju tanpa benci rasa.hakikatnya mereka tidak tahu derita sedikit itu sudah cukup memadam saat saat suka dan bahagia.

yang past kini semuanya dusta;
dusta pada mereka.
dusta pada rasa.
dusta pada jiwa.

dan aku kini jadi manusia pemendam rasa.bibir senyum ketawa.hati musnah kecewa.

sedang usaha lakar bahagia!

agar bahagia sudi menyapa,

dan duka pergi selamanya.

moga Allah beri kekuatan aku terus tembak doa.sekian =)




hey kawan!
moga kau kuat,
tabah,
cekal,
bahagia.
jangan terus pendam rasa.
"selamat hari melihat bumi Allah"
30/09/2013