//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


keCINTAan saya seminggu ini!

manusia itu punya hati,
dalam hati ada jiwa,
dan jiwa itu membuah satu rasa,
rasa apa?
rasa cinta!

dan ini kisah cinta hati saya :)

24 Sept 2013:
"hari ini hari lahir anak saya.lahir sebulan selepas hari lahir kita"

kalian.ini aksara2 yang dihantar oleh pensyarah yang baik dengan saya.banyak membantu sepanjang aku berada di IPDA.pertalian itu wujud bila mana aku dan encik mengetahui bahawa tarikh lahr kami sama.

"esok pula hari lahir adik lelaki saya.sebulan sehari selepas har lahir kita" HAHAHA...

25 sept 2013:
hari lahir lelaki kedua yang saya sayang di dunia ini selepas ayah.lead a gud life faiz.may Allah bless your life.moga jadi anak yang soleh.jadikan kehidupan yang lebih baik dan bermkna.moga impian nak jadi orang "kuat demi negara" tercapai.amenn!



26 sept 2013:
kali ini tentang dia yang aku kenal sejak hingus meleleh dan langsung tak reti nak membaca mengeja apa lagi nak mencantik seperti sekarang.pakai sendayu tinggi u ollzz!aku pon pakai susu beras padang besar ja.HEH!
semoga kau bahagia2 selalu.dan semestinya aku doakan kau cepat2 dapat jodoh walaupun kau tak pernah minta.sebab aku tahu kau tak sabar nak berjodoh.muehehehe...moga friendship kita kekal selamanya dunia akhirat.dan kau peroleh apa jua nikmat Allah di bumiNya yang luas ini.amenn!oh yaaa..nama dia khalilah.so korang boleh agak la kan mana satu besday girl :)



27 sept 2013:
satu satunya insan penyebab aku pilih bumi hijaukuning dalam borang posting.kerana dia manusia mulia yang aku kenal.tak pernah persoal ikatan persaudaraan dalam menyulam kasih sesama manusia.doa aku,semoga tok peroleh kebahagian seperti mana tok memberi kebahagiaan kepada aku dan kawan kawan.selepas sebulan nanti,manusia mulia ini bakal aku rindui setiap hari.terima kasih tok!


28 sept 2013:
hari lahir kawan aku.sayang sebagai kawan saja ya.AHA!

ps: moga Allah terus beri aku kekuatan.