//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


bukan pak belalang!

aku berharap bisa jadi seorang nujum agar aku dapat selam hati kalian.agar tutur kata dan corak langkah aku tidak akan menyakitkan hati kalian.kerana aku tahu hati manusia itu rapuh.dan aku tahu betapa sakit andai hati itu patah.mohon jangan sisihkan aku dari bicara.juga rasa.apalagi duka.tapi jika suka yang dipendam tidak mengapa.kerana aku bahagia melihat kalian bahagia.



mohon tidak pamer suka sedangkan kau berduka.