//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


mereka buat aku

sibuk!
menyibuk!
saja buat sibuk!
cara untuk lari dari masalah.

takut!
menakutkan!
saja buat takut!
agar aku kuat saat realiti terbentang di depan mata.

esok!
aku pasti kecewa.
lusa!
aku berusaha melupa.
tulat!
aku nampaknya tak pernah berjaya.
masa depan!
aku cuba lakar bahagia.


ketemu insan insan kriuk kriuk:

moga berpeluang ketemu lagi.
Allah akan bagi jalan ketemu lagi.
bila sudah ada bertemu pertama kali.
insyaAllah.