//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


tak cukup melanun


tak cukup melanun bila pagi tadi aku nak pakai kasut mustard.heh!budak jual tu bagi aku kasut saiz lain lain.ni dah macam gaya nak sabotaj aku sampai serik nak beli ikut rasa hati.


minggu yang lelah.
lelah sampai mahu ke hospital.
mohon doktor hensem bagi cpr.
eerk!

aku elak pejam mata rapat.
takut kalau terlalu rapat.
mata hasilkan titis jernih.
ternyata malam tetap kena pejam mata.
rapat.
makanya malam aku tetap hasilkan.
titis itu.
banyak!

terima kasih:
teman.
rakan.
sahabat.
jiwa.
raga.