//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


cinta kekuatan bisikbisik jiwa

kenangan yang indah indah.
bahagia dapat ketemu cinta cinta di sana.
nurfatihah. zaty.
juga rakan rakan yang aku sendiri tidak tahu rahsia Allah!
terima kasih atas segala layanan yang istimewa.
terengganu darul iman.
kelantan darul naim.
perak darul ridzuan.
semoga ukhwah kita tak cair dek mentari dan
beku dek salji.muehehehe!

:: perancangan Allah ketemu kak Basrah ::

:: tok kesayangan kami ::


tahniah!
buat mereka yang telah menjadi arkitek
membina masjid.
moga kalian menjadi pasangan arkitek yang berjaya.
melakar kehidupan berlandaskan perintahNya.
aku bahagia dapat ketemu cinta cinta yang ketemunya sudah lama.
:: abang soleh dan isteri ::


:: kak jihah ::

:: abang intan dan isteri ::

:: cinta cinta hati saya ::


melihat kehidupan 
menilai kehidupan 
sebenarnya lebih kepada
mencari kekuatan
menghadapi hari mendatang

aku mahu jadi seperti lautan
walau badai mendatang
dipukul ombak yang datang
tapi birunya mendamaikan

bisik:
 bisik bisik kata.
aku cuba terima
tapi bisik bisik lama masih kuat dalam jiwa.
maaf!