//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


Buku jalanan jitra

Assalamualaikum..maaf kalian,sibuk bangat beberapa minggu ni.maklumlah jadi orang penting dalam kalangan orang orang penting.heh!kau mengarut apa??kui3~sila abaikan!

Okeh.aku nak cita event yang aku dah lama nak join tapi banyak halangan.alhamdulillah semalam Allah beri kesempatan.syukur!!

Nama event ni sama la ngan tajuk entri aku kali ni.tak tau?sila skrol ke atas kembali ke ruang tajuk kandungan.haha :) takmo chat banyak2..sapa nak taw lebih dekat sila datang ke tasik darulaman jitra.ktne?mestila kedah!!!hoho..check!check!check it out bebeyhhh~

Sekian.
Gedix:aku jumpa anwarhadi
Gedixgedix:tapi sayang housmates aku xkenal dia
Gedixgedixgedix:sebut matluthfi baru depa kenal.
Maaf!!

Labels: