//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


#kasih tiada banding dan syurga

Aku tidak tahu untuk menggambarkan tentang kasih ibu dan ayah.yang pasti kasih itu sudah cukup buat hidup aku terang kala menyusuri lorong kelam.bagi mereka yang tidak diberi kesempatan mengenali kedua dua insan mulia,aku harap kenangan yang baik baik saja tentang mereka.jika ada yang mungkin menyimpan dendam buat mereka,percayalah rasa itu hanya kuat kerana yang 'ketiga'.aku harap kalian faham siapa dia.sudah berjanji menyesatkan umat manusia.ketahuilah kasih ayah tiada bandingnya,kasih ibu membawa ke syurga.dan pasti tiada siapa tidak mahu menuju ke arahnya....

Duit bukan ukuran kasih mereka.tapi jika mereka punyainya,maka mereka takkan pernah berkira.demi kita.anak mereka.dan aku.hanya doa yang baik baik saja yang mampu untuk mereka.harap ada peluang untuk aku membalasnya.