//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


malam pekap

sudah berminggu minggu rupanya aku jadi warga sk darulaman heights.apa yang aku boleh katakan,aku selesa dengan mereka mereka yang sangat ramah dan baik hati.bentuk hati buat kalian semua.

bab stress time praktikum.minggu first ja.pastu aku rasa ok dan baik baik sahaja.(selain daripada khabar yang sudah aku jangka penyudahnya) =.+

malah wat masa ni aku tak penah lagi tido lewat lewat malam untuk rancang pengajaran melainkan aku tahan mata guna pengcungkil gigi sebab nak baca novel i love u stupid milik sahabat sampai syurga.siapa tak tahu novel apa,sila gugel okeh!firman sangat macho.huhu :)

okeh.aku dah over story telling kat intro!

blik pada kisah malam pekap.
malam tadi lain daripada biasa.terpaksa tido lambat kerana sikap yang suka buang masa di waktu cerah.dugaan bila hujan membasah bumi.tido amat sedap seyhhh~

sedang asyik merancang pengajaran untuk di obsef oleh encik amir yang sangat sporting dan rajin beri tunjuk ajar,aku ditemani insan yang sangat baik hatinya.kami tak punya ikatan saudara mahu pun talian darah.tapi aku bahagia mengenalinya di bumi kedah.beliau setia berada disisi menemani malam sepi.aku tatap wajah tua beliau yang mata rapat tertutup.penat sangat agaknya.disuruh tido di kamar beliau menolak.hanya dengkuran halus yang aku dengar.mata masuk habuk!

ya Allah!
moga hari esok masih ada.
lusa kami berpeluang melakar bahagia.
tahun depan berkesempatan bersua muka.
paling tidak doanya untuk aku ada.
dan terima kasih temukan aku dengan insan mulia.

28 Feb 2013
12.30 am
moga bahagia bahagia sahaja untuk dia.