//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


#dia

awak.
saya bukan tiang besi.
kukuhnya walau panas terik mentari.
kalis air tika hujan jatuh membasuh bumi.

awak.
cinta awak utuh.
hingga saya benar benar jatuh.
kali ini tersungkur tanpa sempat berteduh.

awak.
kini hati semakin hancur.
bila berita itu datang meluncur.
saya tahu kini awak bahgia tapi saya jujur.
khabar kecewa buat hati saya gugur.

awak.
saya bukan malaikat mulia.
setiap hari akan berdoa.
moga awak bahagia dengan dia.

awak.
saya cuba.
supaya tidak alpa.
tidak mahu jadi perempuan yang awak akan lupa.
dan saya di sini tunggu awak bagai nak gila.
tapi awak sedang rancang membina keluarga.
dan saya bagaikan sedang membina keranda.

awak.
saya rasa sepi.
air mata titis dipipi.
saya lap dengan jari.
tapi titis itu tidak mahu pergi.

didienoxious: saat khabar itu menyapa telinga aku cuba tahan sebak di dada tapi titis jernih tetap ada saat aku menghadap yang maha ESA.