//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


supersentimental

assalamualaikum.

tahun akhir bagi menetap di bumi kedah buat aku terasa perlu ada ruang dan peluang buat rakanrakan disisi.terasa setahun ini bakal sibuk dengan pelbaga kisah dan pastinya kerja yang menimbun,aku lelah.namun disebabkan hati dan jiwa serta raga bukan bakul yang agak sentimental mungkin,aku ingin menjadi seorang yang tamak haloba untuk menyimpan seberapa banyak kenangan.ya.kali ini aku yakin aku bukan agak sentimental tapi supersentimental.hahaha :p

dan pastinya miliki hati yang supersentimental membuatkan aku jadi manusia yang terlalu sensitif dengan persekitaran.bukan mudah menyatakan ya.juga aku benci dalam menyatakan tidak.tetapi mujur semester ini ada kelas bimbingan dan kaunseling,hehe...."biar manusia sendiri membuat keputusan dalam kehidupan mereka sendiri".pendek kata ruang dan peluang.so,tak lambat untuk aku memasang azam 2013 dengan berpegang kepada beri aku dan mereka ruang dan peluang.itu lebih mudah.dan hati tidak perlu supersentimental dalam menilai gerak sekeliling :) korang mesti peningkan?biar aku saja yang faham apa benda yang aku bebelkan ^^

oh ya.disebabkan ini tahun akhir,semua kedengaran seperti desperate dalam mengenali insan bergelar lelaki.lebihlebih lagi rakanrakan sebaya sudah mula membina masjid.hmmm...aku?tiada komen yang membina boleh aku kongsikan.hanya sekadar mendengar selebihnya aku respon dengan katakata gurauan.itu lebih selesa bagi aku.aku tidak mahu terlalu berlari.biar berjalan sambil aku susun gerak yang lebih baik menuju kepada dia kerana "lelaki baik hanya untuk perempuan yang baik" begitu juga sebaliknya.dan aku pasti setiap manusia sukakan kebaikan.

seminggu lagi aku akan sibuk dengan dunia persekolahan.semoga dipermudahkan,amen!hmm...harapharap elaun boleh cepatcepat sumbat dalam akaun aku.bukan apa,aku tak mahu menjadi beban buat mak ayah,meminta pada mereka  bukan jalan penyelesaian aku.tapi kalau dekat along aku,masih boleh dipertimbangkan.hahaha :p

berhenti di sini kalian.oh ya!minggu depan juga ada yang akan datang ke bumi perlis.selamat datang ke bumi utara.harapharap berkesempatan ketemu :)

minta maaf kesilapan lalu.
pohon doa kalian buat aku.
perubahan dituju.