//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


benar luka

benar benar luka melihat kilauannya.hati terasa bingung seketika.hanya mampu mempamer riak usaha tahan manik manik kecewa.sungguh doa aku belum bersambut Pencipta.namun aku pasti kekuatan yang dirintih saban hari kini sudah mulai aku serap dalam diri.aku benci dibelenggu rasa ini.sungguh hati tidak setabah arahan yang diberi.jangan biarkan mereka menguasai emosi.kelak kau yang merana diri.

didienoxious: benar benar luka melihat kilauannya.manik manik kecewa bukan untuk tatapan dunia.aku tahan hiba akhirnya sendirian aku menghambur sisa rasa.

matamasukhabuk!
peluksmurfketatketak.

-penoff-