//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


excited #jiwa

merangkak rangkak pada wall blog...macam biasa first blog yang aku buka mestila dunia sebelah zara. so excited tiap kali aku nampak kak zara hapdet blog sebab entri entri beliau amat masyuk dengan jiwa aku.tiap kali entri beliau terasa macam kami punya pengalaman yang lebih kurang sama.

Hadiah kalian.
cukup bermakna.walaupun aku dah grab zine #JIWA seawal pengeluaran.dan hari ini sempena ulangtahun ke4 blog beliau,beliau dengan murah hari memberi peluang kepada para pembaca yang gilakan karya beliau dalam bentuk pdf.sayasuke..sayasuke...hehehe :D

d most importan is, aku excited bila beliau membalas emel aku.yang aku kira agak melayang sebentar kerana aku berpeluang beramah tamah dengan beliau.wuhuuuu~muahahahahaha....tak percaya.seeeeeee laaaaa:

seronok tahu! :D