//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


salah sangka ::dia rakan teristimewa::

bersyukur ke hadrat Illahi.majlis yang dirancang berjalan dengan lancar.maaf dipinta andai ada kekurangan daripada pihak saya dan keluarga.

kesibukan majlis buat aku berfikir berjutajuta kali untuk mengikut jejak langkah along.kasihan melihat emak ayah,makcik pakcik,sepupu sepapat juga rakan taulan.apapun,terima kasih daun keladi.saya naik pelamin nanti boleh la tolong lagi .hem0h hem0h hem0h^^

sepuluh.sebelas.duabelas.
sibuk sampai aku sendiri tak tahu kat mana henfon aku tercampak.malah,rakanrakan ramai yang menyampaikan ketidakpuasan hati kerana tidak menjemput mereka datang ke majlis tersebut.aduih!maaf kalian,aku hanya sempat tag di fesbuk.malah,hanya tiga rakan yang sempat di tag.hasilnya,hanya seorang rakan yang dapat hadir.itu pun sudah mahu merajuk kerana kehadirannya tidak bersambut =)
sepanjang sebelum majlis hingga ke hari kejadian,umur aku hanya tua di atas jalan.kaya tokey shell ngan pakcik opar, tokey petronas,HAHA....

malam akad nikah 







kehadiran orang pahang


ni pic paling aku suka =)



selamat pengantin baru.
semoga bahagia dunia dan akhirat.
ingat katakata abang ijai "jaga.taat"
abang long! welcum to our HURUhara famely :p
selitselit:
sepuluh.sebelas.duabelas.
dia bukan yang teristimewa.
dia rakan teristimewa.
kebahagiaan.kesedihan.
dia ada bersamasama.
semua orang dah salah sangka.