//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


satu malam

"keluar rumah dengan kawan.ke tempat yang ingin ditujui.malang.kedai .tutup.balik."


kita sama sama punya masalah.
aku sedaya upaya mengawal amarah.
tapi  ternyata aku tersungkur lemah.
malam itu terasa persekitaran amat parah.

maaf kawanku.
aku juga punya masalah malam itu.
mesej kau aku baca diawal waktu.
tapi nak membalas aku buntu.
lalu aku diam sehingga malam berlalu.
esoknya aku membalas dengan harapan yang satu.
kau dan aku kuat menghadapi masalah beribu.


ya Allah,
semoga hari esok aku punya 'nikmat' sahabat ini :')

kawan,terima kasih hadiah yang membina semangat mengatur gerak di ruang air!