//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


calon suami daripada mak

hampir tersenget tudung aku time soklan CEPUmas mak kat aku!hape kes tiba tiba soklan sebegitu yang diutarakan.lagi susah aku nak jawab daripada soklan exam.walaupun aku study last minit.dan soklan tu boleh aku jawab berdasarkan pengalaman aku yang hidup penuh suka duka sepanjang duapuluhdua tahun satu tahun sepuluh hari,heks!

soklan mak yang maut itu ialah..."akak,mak dah ada calon tuk akak?nak tak?" huhu..aku ubah ciket ayat tu supaya tidak menyentuh nama mahu pun berkait dengan mana mana pihak :p

dan aku.SPEECHLESS!
sambil buat buat betulkan tudung aku jawab.
"mak,akak tak cantik.siapala yang nak"

mak diam.aku diam.adik aku tenang dan cakap...
"haihhh~menantu misali tu!"

aktiviti membetulkan tudung diteruskan tanpa aku menoleh ke mana mana.dan buat pertama kalinya aku dapat pakai tudung dengan mudah.tapi aku duk lama kat depan cermin!whatTHEfish?huh~

lama.dan kami keluar.tiada lagi soklan yang sama dibangkitkan...

kataHATI:
"mak,akak dah lama terluka.dan baru baru ini berita tentang dia buat luka yang tak penah sembuh berdarah kembali.sampai tiada hati untuk menerima mana mana lelaki.sebab dia masih di hati.walaupun telah dilukai.bodohkan anakmu ini?"

ya Allah,jika gadis itu jodohnya.permudahkanlah urusannya.semoga mereka kekal bahagia.
ya Allah,jika dia bukan jodohku kuatkanlah hatiku.jauhilah aku daripada linangan air mata.semoga aku dipertemukan dengan insan yang dapat membimbing diriku ke jalanMu,membina mahligai cinta kami berlandaskan syariatMu.dan peroleh zuriat zuriat yang soleh solehah.
ameen!