//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


situasi SENTAP!

budak tahun dua ibnu sina sedang kerumun komputer riba.dengan nada tegas aku menegur.

aku: kamu kenapa datang kat meja cikgu?
murid: saja la nak tengok tengok.

murid masih statik di meja guru dengan mata tertancap pada komputer riba.

aku: kamu kenapa?dekat rumah kamu ada benda ni tak?
murid: tarak cikgu (sambil geleng)
aku: emak keja apa?
murid: keja kat restoran.
aku: ayah?
murid: tangkap ikan.

sentap!!

aku patut bersyukur dengan kehidupan kini.tidak terlalu mewah tapi cukup indah apabila dapat memiliki apa yang diingini.namun mereka masih ada yang hidup aku kira belum cukup kuat untuk aku jalani.

Labels: