//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


#praktikum 03

manusia itu sifatnya berbeza.begitu juga dengan hatinya.apatah lagi nasib mereka.melihat kepada wajah mereka,aku antara manusia yang tidak bijak dalam melarikan diri daripada rasa cemburu.cemburu dengan nasib mereka itu!

dalam kesibukan yang aku sendiri sudah jemu untuk jalani,aku kadang kala merengus berseorangan kala hati terasa beban itu bagai tidak jemu untuk bertandang.dalam kesibukan itu,rasa cemburu masih juga menebal tanpa mengira waktu.heh hati!apa kau tidak pernah rasa lelah punya rasa sebegitu?

kepada rakan seperjuangan.entah mengapa sekarang aku hanya punya kamu di sisi.menemani hari hari perit aku.mungkin mereka melihat aku gadis kuat tanpa pernah terlihat riak kecewa.tapi aku manusia biasa yang kadang kala akur tersungkur bila hati disapa hiba.

buat hari esok.aku harap ada sinar bahagia menyapa.biarkan kecewa dan duka berganti ketawa.semoga kita sama sama punya semangat menghadapinya.

kata terselih di hati: nasib manusia berbeza.aku hanya mampu menadah tangan meminta.aku manusia alpa.hanya pandai meminta tanpa usaha.

Labels: