//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


"pembolak balik"

praktikum sangat menyesakkan.
semakin sesak bila hati semakin terpaut pada wajah wajah anak didik.
dan kini teramat sesak bila tugasan baru hendak bermula.
semoga esok hari cerah menemani empat insan melakar kata di dinding sekolah :)

teringat hari hari sebelum menyambut kemenangan umat Islam.
entah kenapa manusia sekeliling sesak menyoal tentang jodoh manusia.
dan aku antara manusia yang sering diasak dengan kata "bila".
tapi bibir hanya mampu mengukir senyuman tanpa bicara.
kerana aku tidak bisa meramal perancanganNya!

awal pagi aku disapa oleh teman gila gila.
bertanya akan kehilangan aku di awal malam yang muda.
ada agenda rupanya....dan jodoh menjadi bual bicara.

kawan.
andai jodoh menjadi topik kata.
aku antara manusia bodoh yang tidak punya idea.
maaf!aku telah cuba beri kata kata yang bermakna.
semoga kau ketemu bahagia.


aku suka kata "bolak balik" itu
sebab aku harap ia terjadi pada hati aku sendiri!

p/s:betoi ka frasa "pembolak balik' ni?aku xberapa pasti.pagi tadi kau memang jiwa tahap nak mati :p