//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


KELABU #2

'CHENTA' itu punya dua hala.kita manusia hanya mampu berusaha ikut batasan.batasan beragama.

kata kata ni buat aku fikir sejenak sampai lupa nak tanda sampai mana aku dah menelaah helaian helaian kertas dalam KELABU ni.

'dua hala'
entah kenapa hati bagai direntap.dua hala.bermakna aku bukan insan yang bertuah memiliki kata 'dua hala'.kerana aku adalah insan bodoh yang berlayar.aku pelayar yang pekak tuli dalam usaha mencapai impian yang aku sendiri pasti tiada kebahagiaan di hujungnya kerana pelayaran aku tiada 'dua hala'!

mungkin jika ada istilah 'dua hala' dalam pelayaran,bahagia dinanti tercapai kini.
*i hate 'IF'

'batasan beragama'
ya!aku makhluk ciptaanNYA.yang kini berusaha dalam mencapai impian.dalam mencapai impian aku manusia yang tidak pernah lupa batasan agama.aku hanya berusaha ikut batasan.batasan beragama.tidak pernah terasa ingin pergi jauh semata mata kerana ingin mencapai impian.

mood syukur kerana impian itu tidak menutup minda menggelapkan hati merobohkan iman semata mata mencapai impian di hati.

'CHENTA' itu punya dua hala.kita manusia hanya mampu berusaha ikut batasan.batasan beragama.

aku tahu kata kata ini bukan untuk aku.bagi aku kisah KELABU langsung tidak menyentuh peribadi aku.tapi kata kata yang diselitkan cukup mudah aku telan kerana aku juga terasa berada di  dunia kelabu di mana ..

hitam
         putih
               tidak dapat aku pisahkan lalu bercampur
                                                                       menjadi kelabu!

putihkah aku andai masih setia pada kata kata dulu?
hitamkah aku kerana masih berharap agar mereka jauh lalu dia datang pada aku?
aku kedua duanya...KELABU!