//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


kali ini perlu TEKAD!

tidak banyak boleh aku katakan....

aku manusia bodoh yang tidak kuat untuk meluahkan.pendam.lalu khabar sedih yang mampu aku raikan.

aku manusia bodoh yang tidak kuat melupakan.menyimpan kenangan.lalu titis jernih jatuh ke pipi menjadi teman di malam hari.

aku manusia bodoh yang tidak kuat memaafkan.dendam.lalu hati aku tidak pernah sembuh.sakit.

come on didie!














aku tak tahu mana arah aku perlu tuju...
betul kata KELABU:
                                'chenta' perlu dua hala.
                                 kita manusia hanya mampu berusaha ikut batasan.
                                 batasan beragama.

                                 dan 'chenta' sekarang satu hala.
                                 berusaha sekarang dalam kata berusaha melupakan.
                                 syukur masih mengikut batasan beragama walaupun terseksa.