//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


ramadhan dan syawal

assalamualaikum.selamat sejahtera.salam ukhwah.

hidup masih dengan kesibukan yang nyata!masih bersyukur kerna masih diberi peluang menguruskan hidup dengan tenang.namun kadang kala ketabahan bagaikan dirobek.Allah itu Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba hambanya.meski pun kesibukan melanda diri.aku masih mampu menghadapinya.alhamdulillah.

syawal bakal tiba.dan aku antara insan yang diberi peluang merasai nikmat berjauhan daripada keluarga tercinta.dan nikmat berdekatan dengan keluarga itu aku peluk ketat ketat.habis sekolah terus kereta menghala ke kampung halaman.nampak tak?nampak tak?aku amek peluang sampai member member kena pergi balik sekolah kereta lain :) hahahaha.....sori kawan.rindu aku sudah sampai ke puncak!

dan hari ini syawal menjelang tiba.tahun ini awal syawal semua masih berada di rumah lagi.sembahyang raya pun di masjid taman perumahan.menunggu along balik.salam salam.ayah aku bagi duwet raya.walalalala~masyu!tapi along boleh tinggal sampul raya untuk adik beradik!cit..semangat menunggu~sia sia...wakakakaka :p

heh.saudara ramai yang tidak pulang.mungkin kali ini mereka sudah ramai yang sudah punya keluarga mentua.semoga mereka bahagia di samping insan tercinta <3<3

refleksi raya:
:: aku masih berkesempatan beraya dengan keluarga yang sempurna.tahun depan mungkin ada yang sudah tiada.atau mungkin aku sendiri terdahulu dipanggilNYA.



makanya....hargailah selagi mereka masih ada.jangan andai satu saat mereka ada yang sudah tiada.saat itu menyesal sebesar zahrah pun tak guna.apa lagi menitis air mata darah!

penyesalan: gambar raya tahun ini bersama sama keluarga tiada yang cantik.perlu photographer profesional kata along.maka tunggu majlis besar besaran 10.11.12..insyaAllah.semoga Allah permudahkan segala perancangan.ameen~

Labels: