//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


fobia

salam ramadhan yang ke 14. salam bertarawih malam ke 15.semoga kalian berada dalam keadaan yang kuat dalam melaksanakan ibadah.ameen!

hari ini percaturan hidup aku seperti biasa.masih berada dalam kalangan rakan rakan yang tidak punya sebab untuk saling memberi kasih dan berkongsi sayang.namun masih ada yang lebih suka mencaci.ahh,apa aku peduli!

percaturan hati sekali lagi mencari jalan mati.dua tiga hari aku merasa berada dalam dunia sendiri.bibir tidak pernah lupa mencalit seukir senyuman yang aku lihat tidak ubah seperti manusia berwajah topeng.nampak goyah apabila cermin membalikkan senyuman itu.



beberapa hari lalu seakan ada ruang untuk yang lain bertandang.aku kira dia seorang insan hebat kerana hampir hampir berjaya melumpuh rasa cinta sakti yang selalu memberi rasa sakit!benarkah!

keliru.heh!

dua tiga hari aku kembali sepi.berada di sudut satu.kecewakah aku?ya.sangat kecewa apabila dua tiga hari aku kembali menarik ruang kecil itu daripada ditakluki.kecewa kerana masih tidak mampu membenam rasa hati.mengabaikan  kepentingan hati.kejam benar rasa hati yang bersarang dihati kini.

kelirukah aku.atau mungkin hanya mengambil langkah selesa dan berwaspada.takut andai kembali membuka ruang dihati.hati sekali lagi diragut rasa benci setelah cinta menguasai diri.

"aku sangka hati sudah kukuh untuk menapak.membiarkan manusia lain bertapak.tapi aku lupa luka yang sudah lama bertapak barang kali sudah fobia untuk terus menapak."



Labels: