//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


dua ogos

dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

kasih sayang yang tidak ternilai.menghargai ruang dan peluang yang dikurniakan.sebagai hamba,aku selalu melakukan khilaf.namun Pencipta tidak pernah sekali pun mengabaikan diri hambaNya ini.sebagai tanda.dua ogos.bertemu lagi.syukur.ya!syukur!

buat insan yang aku rindu tanpa jemu.sayang tanpa ragu.sentiasa disisi tika perlu.memahami saat lidah aku kelu.ketahuilah aku mahu kau berada di samping aku selalu.

dua ogos.
selamat ulang tahun ayah.
semoga bahagia di dunia dan akhirat kelak.
hanya doa mampu dititipkan.

"cinta ayah membawa bahagia"

mata masuk habuk!
-penOFF-

Labels: