//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


aksi redah

tiap tiap hari menyibukkan diri dengan menconteng conteng kertas putih.heh.kalo takat conteng lukis gambar ikut hati takde hal.ni kena conteng ikut huraian sukatan.oke.kerjaya guru itu sangat berat.jangan ada yang berani persoalkan cuti cuti kami para guru!fullSTOP~

hari ini macam cerita jadi kat sekolah.fuh!semua pakat suka wat aksi redah tembak tepat pada hati.robek!bermula dengan nota cinta daripada seorang guru yang sangat comel tulisannya tapi tidak pada kata katanya.ceit!robek hati..tak perlu kesal.cara itu berkesan.bak kata kawan,melalui nota itu kita punya hak untuk membaca mengikut intonasi yang kita suka.lebih lembut berbanding bicara.ya!esok pasti aku kembalikan ongkos bagi sehelai nota cinta itu (:

tak habis dengan kisah surat cinta.time mengajar dapat tengok aksi lagi.kali ni aku termasuk dalam aksi berani mati dia.oh ya!aksi ini disebut sebagai tembak tepat tanpa peduli.heh!tak perlu nak story sangat kronologi aksi tersebut.biar rasa benci terus kukuh dalam hati.yang pasti aku peduli bahawa seorang guru tidak perlu punya aksi seperti manusia yang berkakikan ayam bermulutkan murai.kaki tidak berkasut.aci redah.mulut tak berhenti datang beraksi maki.apa aku ini papan putih?papan putih pun akan kotor andai tercalit dakwat di atasnya.apa lagi hati manusia.

rakan seperjuangan.kita punya umur berbeza.tapi aksi kau kelihatan muda.kerana tidak bisa belajar erti beradab dengan manusia.aku tidak salahkan kau.kerana pepatah sendiri menyatakan: yang tua dihormati.yang muda disayangi.

hemmm!bijak manusia menyusun kata.pepatah ini kau yang bina aku kira!

"aku bukan manusia yang terlalu sempurna.tapi aku belajar mencapainya walau aku tahu tiada manusia seperti itu.tapi bukan untuk kamu.hanya untuk anak bangsaku"

mak!
praktikum itu sangat susah!
jadi guru hebat sepertimu juga amat payah!
aku rindu :')




Labels: