//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


#soal hati

betul kata penduduk alam.lelaki dengan perempuan itu tidak bisa bersahabat tanpa sebarang rasa mendalam.

bicara tentang kasih.
hati berasa perih.



aku manusia yang sering cuba menidakkan kata kata.sehingga satu saat aku terasa.betul kata kata mereka.adakah mereka juga sama.punya teman tapi mesra.tanpa sedar membuahkan rasa di dalam jiwa.kini aku cuba kembali ke dunia nyata.masihkah ada ruang untuk membuang rasa.agar rasa itu tidak retak kepada bahagia.kala mata ternampak akan rentak mereka berdua.

rasa itu kukuh.tapi begitu angkuh.sehingga tidak mampu untuk dibunuh.dan entah berapa kali aku mengeluh.

esok andai aku punya ruang di bumi.aku pohon kekuatan dari Illahi.semoga kenangan semalam menjadi semangat kepada diri.untuk terus berdiri.melangkah tanpa beralih lagi.

Labels: