//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


mimpi

entah kenapa badan terasa letih.kepenatan mungkin.tapi pada dasar apa kepenatan yang dirasa dapat aku sandarkan.tanpa mengetahui sebab kepenatan mata terlena.tutup rapat...........lama....kini terjaga.terjaga apabila merasa mimpi yang bertandang terlalu berat untuk dilayari.

Tuhan.dia hadir lagi.aku perlukan kekuatanMu walau kehadiran dia hanya di alam mimpi.ahh..begitu lemah aku apabila berperang dengan hati.sabarlah hati.jasad aku kini tengah berusaha sedaya mungkin untuk menyingkir wajah itu.sabarlah hati.jasad aku kini sedang gigih membenam keluar wajah itu.kalaulah hati itu seperti keyboard.punya button delete.maka semudah ABC aku membuang wajah itu.(mudahkah ABC??)

di talian maya aku di sapa oleh seseorang..

dia: hak orang jangan ambil!
aku: tak mungkin!!saya bukan spesis perampas.
dia: terimalah mana mana jodoh yang hadir.
aku: hmm..saya perlu pilih.sebab saya bukan hanya cari seorang suami.
        tapi imam kepada saya dan anak anak kelak.
dia: awak amik jela ex awak yang dulu.
aku: dia hanya cinta lalu saya.sekarang hanya kenangan.

kalaulah dia yang dulu dapat aku ubah.pasti aku terima dia.bukan tidak menerima seadanya.tapi hanya satu sahaja perubahan yang aku impikan.seperti kata kata aku dengan dia.

seminggu ini aku selalu mendengar kata kata rakan...
"dia bukan hak sesapa.tetap milik ibu bapanya.tiada istilah tidak boleh berkawan andai kata dia sudah berpunya.bukan suami/ isteri kepada sesiapa.bertunang lagikan putus."


kejam kata kata manusia.tapi bukankah aku juga manusia?

tapi bukankah jika aku terus berhubung,aku antara manusia yang tidak punya sensitiviti terhadap makhluk dunia.tanpa sedar aku meletakkan diri aku jauh ke bawah kerana saat aksara aksara di peti simpanan ringkas dihantar aku sedang meletakkan rasa hati tinggi melangit.kerana aku cinta dia.ya.cinta dia.



Labels: