//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


kasih tanpa ikatan

orang cakap air dicincang takkan putus.
macam mana plak dengan air yang berlainan bekas.
pasti akan bersatu tanpa kelihatan bezanya apabila dicampurkan bersama.
(merepek apa pagi pagi buta ni) ;p
sapa kesah.ini entri aku.ikut suka aku.
hahahahaha =)

tapi itu sahaja yang aku dapat gambarkan tentang kisah hidup aku di bumi kedah ini.
bermula dengan sahabat sahabat yang tak pernah jemu berkongsi duka.
apa lagi suka.kami ketawa guling guling.
hanya Allah mengetahui hati aku.
betapa aku menghargai ikatan kasih ini.
syukran ya Allah.
atas kurniaan kasih kasih di bumi kedah ini.

kala hampir meninggalkan bumi kedah ini.
Allah sememangnya tidak pernah melupakan aku.
kurniaan yang membahagiakan.
dalam lebih kurang lapan belas bulan untuk berada di bumi kedah.
dua kasih hadir di sisi aku dan teman teman.

yang kini aku dapat simpulkan.
aku punya kasih yang infiniti di bumi kedah ini.
kasih tanpa ikatan ini mudah.
kami tidak perlu syarat bersama-sama.
cukup sekadar saling melengkapi.
saat aku tersungkur di bumi orang.
mereka hulur tangan tanpa ragu.
segumpal kegembiraan dimiliki aku telan.
secebis kesedihan terlakar aku hadam tanpa tinggal sisa.
(ada manik manik jernih di tubir mata)


hampir empat tahun berkasih



kasih baru dari tok.tok wan di rumah kena tinggal.

menyulam kasih di hujung minggu lalu...

terima kasih tok.


piza tajaan atok.tapi masakan tok lagi sedap ;p


minta bantuan GPS.tapi tok lagi hebat dari GPS.


makan tengah hari d pumpung.alor star.


laksana tanggungjawab kami.


masih semangat untuk berjalan.


;p

ya Allah.
kupohon moga kasih ini kuat.
moga hari esok.
andai aku masih diberi peluang.
untuk mencelikkan mata.
aku masih bisa merakam wajah mereka.
lalu digantung kukuh di sudut hati.
.amin.

-pen off 12:55 am-





Labels: