//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


kaku

aku melihat sekeliling tanpa bicara.memerhati riak riak gembira.mereka aku tafsir tiada istilah kecewa.buktinya bibir mereka terlakar bahagia tanpa sebarang kata.

kananku sepasang kekasih yang sedang dilamun cinta.kiriku sepasang kekasih yang akan membina masjid cinta mereka.hadapanku sepasang kekasih dengan seorang anak kecil bukti cinta mereka.belakangku sepasang kekasih yang setia walau telah lama hidup bersama.



naaaa.bagaimana pula dengan aku.mata tertancap pada kaki yang kaku.tanpa hala tuju.yang pasti masih menanti pada lelaki itu.sedangkan di situ tiada ruang untuk aku mengadu.yang ada hanya sendu.

"salahkah andai aku statik di ruang yang satu.bukan takut untuk jatuh.tapi hati aku tidak mahu."

Labels: