//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


empat belas hari bulan tujuh



"empat belas hari bulan tujuh tahun dua ribu dua belas"
erk!perlu ke nak eja itu? perlu biar nampak panjang. biar semua bukak mata yang sepet
betapa lama aku lepak kat bumi kedah.tapi bukan lepak saja saja. perlu badan yang cergas. perlu otak yang cerdas. sebab lepak aku lepak ilmiah. tiap enam bulan duduk dalam bilik besar. tiap enam bulan duduk dalam bilik sejuk.  sudah empat tahun. empat tahun aku lalu itu.

cukuplah mengeluh. paling tak aku kena bersyukur. kerana masih diberi peluang. berjuang atas nama anak
berjuang atas nama pendidik. berjuang atas nama penyambung waris ibuku. berjuang atas harapan keluargaku.berjuang atas doa doa orang yang tercinta.
*dua tangan di muka megucap syukur di jiwa*


empat belas hari bulan tujuh dua ribu belas. sudah tiga tahun aku kira. belajar erti kepayahan.kerana kepayahan itu lahir dari jiwa. bahawa hadirnya kecewa. derita. duka. bahangianya tiada bila berbicara tentang dia. naa. bukan dia tapi mereka. bukan tidak mahu lupa. tapi lupa itu mudah bila bibir bicara. tapi hati yang bekerja meluah kata seksa.


"kau di hati. aku sudah memaafi. tapi masih belum mampu melupai"
( didie noxious: ruang sendu)







Labels: