//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


senaman jantung

hahahahahahahaha...
senaman jantung selama seminggu.
perhhh~giat senaman sebab ada semua sedara mara.

apakah itu senaman jantung.
juz ketawa.maka jantung akan bersenam.
teori ni aku yakin.
selalu aku amalkan tanpa ragu.
kala jantung aku sakit.
kala jantung aku pedih.
kala jantung aku perih.
cubalah andai tak percaya.
aku pasti korang takkan kecewa.

semu pakat berkumpul.
semua pakat cerita entah apa.
semua pakat gurau senda.

pertemuan yang membahagiakan.
hampir seminggu berkampung satu bumbung.
seminggu bekerja tanpa jemu.
jantung aku kembali stabil kernanya.

andai diizinkan Allah.
bulan november kembali bersenaman untuk jantung.
semoga rancangan kesampaian.
semoga janji dimeterai.
semoga ikatan terjalin.
semoga yang haram dapat dihalalkan.
insyaAllah.

#permudahkanlahURUSANKuyaALLAH#

Labels: