//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


ba alif ca

semua duk cakap pasal novel.
alaf21.karya seni. jemari seni.
sapa tak tahu terjun bangunan.
damya hanna. fauziah ashaari.
sapa tak kenal terjun lombong.

kerat studio.
sapa tahu.
shafaza zara.
sapa kenal.
aku! (tgn angkat telunjuk ke arah langit)
hahahahaaha (gelak excited)

aku kenal beliau ni pon sebab blog.
seronok baca entri entri beliau.
sangat masuk dengan jiwa.
luar nampak bahagia.
dalaman sebenarnya kecewa.

aku sendiri tak tahu nak explain.
aku sendiri baru nak berjinak jinak.
apa yang boleh aku cakap KERAT STUDIO memang pelik.
tapi menarik. tertarik. d bomb!
stylo au tengok depa ni.

saja la nak promosi siket.
hehehehe :)
haaa...nama blog yang aku follow tu:
rajin rajin la klik.huhu :p

#tak sabar nak tunggu pesanan aku dari kerat studio#





Labels: