//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


mood blue's clues~

18 JUN 2012
memang sangat memerlukan aku
menjadi seorang kartun
yang sangat dikenali
iaitu


oh
ni blue's clues
tapi bukan bermakna 
nak menyamakan
aku dengan anjing
tidak sama sekali
tegas di situ!

tapi keperluan aku sama
dengan ini hewan
mengapakah?

kerana ini:

comel tapi bukan nota aku
tak cukup nak menconteng tuk satu sem kalo gini!
dan ini:

tipu.ini untuk future student aku.
hahaha ;p

#resultBLOMkuaAKUdahNEBES#



Labels: