//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


sudut hati

menilai melalui rasa hati.boleh mati.
kerna hati sering sebab hilang kawalan diri.

kemarin aku buntu mencari jalan penyelesaian.
hari ini hati aku kembali pergi ke sudut yang satu itu.
sudut yang hanya sisa sisa kekecewaan.
sampai bila perlu menjengah sudut itu.
andai akhirnya sudut itu pasti membuat hati remuk kembali.

aku: kenapa?
hati: kenapa apa?
aku: aku kembali pada sudut kau yang satu ini?
hati: bukankah kau yang suka kembali menjengah di sini?
aku: bila akan aku tinggalkan sudut ini?
hati: bila kau hendak melupakan watak dalam sudut ini?
aku: ahh...tapi kau tetap menyimpannya pada sudut kau itu.
hati: aku perlukan kekuatan kau untuk memadamkannya.
aku: kuatkah aku?
hati: kalau kuat dah lama kau berjaya memadamnya.

ya.aku pasti tidak sekuat itu.
aku lari menuju arah keluar sudut itu.

ketika malam bertamu.
aku kembali menjadi tetamu.












bibir indah mengukir senyuman.hati perih menyimpan kesedihan.

Labels: