//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


sedar diri.

entri ini untuk diri.bukan hati.

hidup sibuk jadi tak tentu.
title 'exam week' mmg boleh mati.
kuat.dan terus kuat.kan diri.

kemarin mimpi ngeri.
aku sedar suma akan pergi.
pergi bertemu Illahi.
yep.suma pasti akan merasai.

mimpi mainan tidur.
tapi aku pasti mimpi kemarin untuk memperingati.
kesibukan aku buat aku alpa.
alpa hingga lupa.

aku mudah lupa.
lupa pada tanggungjawab seorang anak.
mimpi kemarin buat aku refleksi diri.

oh TUHAN.
sudah dua hari jari tidak menari di atas telefon.
sudah dua hari telinga tidak mendengar suarasuara mereka.
dan.
dua hari itu aku pasti mereka pelik namun mengerti.

esakan menjadi jam penggerak lenaku.
emak.ayah.
kini aku sedar aku rindu.
telefon berbunyi.
bagaikan mengerti.

ayah.
tumpah air mata sekali lagi.
ayah.
jangan risau anakmu ini.
ayah.
nasihatmu kuat pahat dihati.

telefon berbunyi sekali lagi.

emak.
titis jernih kembali.
emak.
usah risau akan anakmu ini.
emak.
katakatamu akanku ingati.
emak.
doadoamu aku amin di dalam hati.

dan.
semalam.
telefon berbunyi entah berapa kali.
bertanya itu dan ini.
kesihatan menjadi bual bicara kami.
sudah berjanji menjaga kesihatan diri.
maaf andai diri menjadi keriauan dihati.

cermin I: exam penting namun jangan lupa orang penting dalam hidup.
cermin II: telefonlah sekali sehari.kerna mereka menanti.
#manusiaKINimenelefonKEKASIHselalu.IBUBAPAbilaPERLU#