//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


ilmu ibarat pelita. bumbung. bagi hidup

assalamualaikum.
nih memang menSENTAPkan diri aku.
sepanjang bercuti seminggu.
sibuk dengan pelbagai persediaan.
sibuk dengan segala hal duniawi.
akhirat?
masih perlu dipertingkatkan.

okes.okes.
balik pada topik yang SENTAP.
ketemu dan bersemuka dengan orang tu biasa laaa.
bersembang dan bergelak ketawa tu biasa laaaa.

tapi.
ada gak situasi yang luar biasa laaa.
situasi ini buat aku ase nak pegi kedai henfon.
bukan nak beli henfon.
juz nak upgrade memori.
bukan untuk henfon android aku.
(ecehh,blagak!android murah ja pown)
aku nak upgrade o.t.a.k.
senang nak jawab soklan soklan yang sama.

orang tanya: kerja mana?
aku jawab: belajar lagi.

situasi yang tak biasa:
orang tanya: BELAJAR LAGI????bila nak abes?
aku: diam. hentak kepala kat lantai (hiperball jek!)

maka 1 GB memori aku nak upgrade untuk jawab soklan ni.

"makcik makcik sekalian.rakyat jelata yang amat mengambil berat tentang beta.jgak rakan rakan yang sangat understanding lagi pening pening kepala aku nak layan.... saya memang suka belajar. onyang saya cakap ilmu ibarat pelita. time gelap pikap saya boleh suluh guna pelita. belikan ja minyak gas. ilmu jugak ibarat bumbung.time tengah hujan, tarak bumbung boleh basah. yuuu~saya tak mahu basah.nanti demam lolll...nampak tak PENTINGnya ILMU dalam hidup manusia. onyang saya lagi pandai bermadah helah segala untuk fikir soklan soklan yang maut tu"

tengok ni:


memang cerah tahap xyah guna spotlight!


kalo hujan guna payung basah kot.
gua bumbung ciap boleh tido dengan aman.

#ujungTAONdepanHABISbelajarANDAIdiIZINkanALLAH#

Labels: