//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


mengapa aku dan kalian begitu?

agak lambat tuk aku nak hapdet ttg MENTOR baru kami
but..WHO CARE???
aku nak ckp jugak.
tenks to USTAZAH MAJDAH
sbb sudi trima kami  yg 'baik' jd mentee...

Allah merancang yg terbaik buat hamba2NYA.
tiba2 je kua ayat ni.
de sbb aku luah ayat ni.
Allah temukan aku dan kwn2 dgn ustazah.
ustazah tlh memperkenalkan kami seorang insan bergelar 'guru'
pd pandangan aku,dia guru hebat.
lbh2 agi aku sbg sorg bakal guru pemulihan.

kembali kpd entri sbena aku...
mengapa aku dan kalian begitu?
persoalan ni wujud bila jejari cumel aku mencari insan bergelar guru hebat ini.
mengapa follower dy byk tu??
sdgkan de blogger yg isi dy ntah hape,
tp follower ramai bagai nak gila??

tgok ni...follower insan hebat:


cena plak ngan blog lain2??




bkn aku nak ckp yg blog2 lain xde ilmu yg bermanfaat..
aku sendiri xmampu nak hasilkan blog sebegini indah isinya.
tp mengapa tak kita follow blog yg agi byk manfaatnya...
soo..ayuh kita follow!!

notaDIDIE:
aku kagum kerna dia bkn guru biasa.
dia guru yg sanggup bersusah payah demi anak bangsanya.


Labels: