//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


bersendirian aku.

bersendirian itu sunyi.
bersendirian itu meletihkan.
bersendirian itu buat aku terasa dilukai.

bersendirian itu aku.
tapi bersendirian aku positif.
aku bisa melihat kepincangan lalu.
aku bisa meneliti kekurangan diri.kekurangan hati.
aku bisa mewarnai hari depanku.

dalam bersendirian hati berdetik.
'kau punya hak untuk memilih'
dalam bersendirian itu aku membalas.
'jika punya pilihan, mengapa perlu hati sakit'
dalam bersendirian syaitan berbisik.
'dia perlu juga disakiti seperti mana kau disakiti'
dalam bersendirian iman menegah.
'tak perlu menyakiti dia.kerna dia juga insan biasa'



*tO be continue....

Labels: ,