//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


beri ruang

salam sejahtera ke atas kamu semua =)

belogku yg sgt2 bersawang..
fuhh..fuh... kini kembali bersih,hehe ;p

tak sesua sgt asenya nak hapdet pasai  cuti2 skul yg dah berkurun,
but..who care??hahahha...
aritu cuti seyesly tak sempat nak hapdet sbb buzy sgala hal.

awai2 cuti mestilah berusaha memungut buah2 durian yg byk
musim buah la katakan.
waaa...aku sgt sronok nikmati buah2 yg sedap agi ranum dan bermutu tinggi =)

masuk plak kes pemasangan seat belt kete,
aku ngan mak aku ciap google sgala nak cari centre perodua yg entah dimana kedudukannya...
at laaaaaaaast, kami tersesat di panggung wayang.
huhuhu... sori ayah. akak tak sedar TERangkot mak sekali,haha :p




skali agi tersesat d mcD sebelom pulang ke uma ;p

insan yang aku sangat sayang tanpa ragu

untuk kali kedua kesesatan apabila makcek aku msg ke ipoh,haha..


dan sempat makan sblom msuk ke panggung..

nasi goreng ikan masin + ayam balck pepper. NYUM3~

buktinya!!
makan tanpa menolah kiri dan kanan

ombak rindu sgt sronok!
lagi sronok bila anda ditaja sepenuhnya semasa menonton,muahaha ;p

nama pon cuti skul.
suma duk pakat nak mendirikan masjid la kan.
part bes bila mak aku dapat jumpa blk kwn2 mak.
sempat agi berposing sgala makcek2 ni

posing sakan!

aku gak melepaskan rindu di majlis apabila berjaya membeli sekrem malaysia
taw tak apa itu sekrem malaysia???
taraaaa...

tak sedar shawl senget benget dpt sekrem malaysia punya pasal.

sepupu aku gak nak join menambahkan masjid.

pelamin ini cantek.

lagi cantek sbb ada kami yg cantek.

pasni sepupu yg mana la plak kan.
akukah? opssssss..... ;p

pastu 5 buah kete telah giat berusaha ke utara untuk bershopping.
makcek2 aku mmg tak boleh diajak berjalan.
semua setuju tanpa ragu.
menyesal aku ajak.haha :p

wang kelian jadi tumpuan.
murah. beli byk duwet yg abeh ciket.

emak dan mak co tgh wat checklist nak shopping apa nati

sepupu sepupu yang nakal dan penat nak layan

kata dah. makcek aku nak beli handbag. tapi msh waras. tak jadi beli.

beli jam. demi masa.

buah buahan. tak cukup ke dusun kat kampong.

ayah aku paling hebat.penyapu beli sampe 5 batang.
ni kes mak aku suka menyapu la ni.sehari sampai 3 kali.

shopping di jitra.haha ;p

riang gumbira bila along balik.

posing macam tak penah gi kfc.

cuti maw abeh.
skul?? brg2 diperlukan.
so...jom shopping lagi!!! =)


penat.rest n go dulu.

makan. dibayar oleh abang. makaseh!!

balik tu. baru aku sedar adek bongsu aku dah remaja.
ada ic sudahhh~

sronok jadi bongsu bila brg2 skul ditaja penoh along.
ok. aku ase nak msk skolah balik smula!

okes.
arah kena blaja rajen2.
smoga berjaya di dunia jgak akhirat.amin.

beri ruang aku menyatakan
sbb byk cerita aku nak story mory.

notaDIDIE:
bkn riak. sekadar berkongsi cerita.
hargailah peluang bersama sama mereka.
mungkin esok lusa tiada lagi ruang bersama.

2011 punya pelbagai suka duka.
smoga taun 2012 menbawa sinar buat kita bersama.





Labels: