//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


rindu

tiba2 jari2 aku gatal nak main taip2..
typing...typing..typing.... >.< SEND!!

huhuhuhu...
dy tanya. rindu ke?
aku jwb. adela ciket2,huhu :p
dan dy. tgh sunyi.
telepati????? (hmm..saling merindu la konon!)

dan. sekarang. jari2 aku gatal2 nak tekan2 papan kekunci lappy ni.
hek...hek.. :D

yep. extremely rindu sebenarnya kat dy
ntah la. aku sendiri xtaw cena relation ni boleh terjalin,
yg pasti dy xpnah lupakan aku..
i meannnnnn~
....tahun baru....
...bulan ramadhan...
...raya puasa...
...raya haji...

sgala jenis perayaan aku mesti dpt msg punyalaaaa..
kdg2 aku yg lambat balas sbb no maxis mmg jarang aku alert
oke. aku mengaku.
aku sgt2 bz dgn no kekasih2 celcom n kekasih2 DiGi sampe lupa kekasih maxis,
ahaaaaakkkssss. aku gurau!!

lama asenya xjumpa dy,
hmm..last kat PLKN la kan.
tapi PLKN la wat kami kenal-kenalan =)
sukaduka idop yg kami sendiri xtaw bila kami mula...
berkongsi rahsia....berkongsi rasa...
msg la koi bapa pon, komfem msg berbalas.

sebab dy dan aku.
sama2 punya kisah yg sama tp xserupa.
hanya kami yg tahu kesamaan itu. dan apa yg xserupa.

wahhhhh..seyesly aku xtaw nak type apa
nak describe mamat ni!
setiap masa. kat mana jua. dy sentiasa bersama2.
dah mengalahkan patung2 montok dlm iklan DiGi la plak :p



notaDIDIE:

dun judge a book by it's cover!
ini kisah rindu aku pd si dia. sahabat.


<------ kalo tgok dy,aku tringat kat kwn aku.


wassalam...