//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


ikhlas pujian itu. saya tahu ^^

menyibokkan diri ke majlis pernikahan my spupu
congrate ya ^^
moga bahgia hingga akhir hayat..amin :)

story mory majlis berbagai ni.
kalo ikot kronologi.
7 jan ni spupu aku sorg agi naek plamin.
along aku i'Allah.moga cpt jodoh along.amin...
kmudian. aku. haruslah.hahaha =)
gelak sopan sbb gadis mcm aku ni mana reti wat style xsopan :p

oke.abeh story mory naek plamin.

apa itu ikhlas?
redha la kan..0mbakrindu,hek..hek :p

mekaseh kpd yg ikhlas memuji
yakkk!!sudenly my heartbeat duppdappp...duppdappp...
gerak laju laju.. takboleh tenang.

muka manis. suka tgok.
awak. awak la didie.
geezzzz... patot rasa diperhati.
betol. peneguhan stetmen manis tuh..wuuu~ -.-'' bluShing..

smiling. smiling. smiling. =)
untuk awak. awak yg memuji.

notaDIDIE:
saya tahu. tapi malu nak mgaku.
tapi kali ni. sudah terbukti.
tido mlm senyum tak benti benti.

p/s: sowi naek lori. pic gadis manis xde.sbb kmanisan itu tdk blh ditunjuk tunjuk :)