//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


budak lembam. beri saya peluang.

life kat ipda wat aku nih terlalu kelewatan.
haisss baru prasan upanya.
slama nih kwn2 aku ckp kat aku, aku xmo caya!!!!
amek kaw!!!! padan muka :p

hemoih..hemoih...
blaja kat ipda ttg dak2 lembam...
suddenly aku terasa yg aku turut sama lembam..
hatchieeeeeeee~

sori la peminat2 korea.
aku baru nak stat balik refresh status idop di korea.
bkn apa. zmn2 lepak kat tepi bgunan skolah xde.
hahaha.. kat ipda seyes xde sapa nak join aku lepak.
story mory ttg mamat tu...mamat ni..
lee dong wook....le junki..and bLah.....blah..blah..
dy suke tuh.dy suke ni. smart kalo pky baju ceni..
tarian depa super POWER!!
bajet kita kenal artis korea tuh rapat2.

xde supporter la kat ipda.
dak2 khawa smksa amat memahami.
kami punya minat yg sama.

kpd2 rakan2 korea fans:
saya skg pgg title budak lembam ttg dunia korea.
so plissss... beri saya peluang!! :)
chayok!gambate!! =)

checklistDIDIE:
girls' generation. 2pm (aku mnt taecyeon, COP!).


lagu feberet: i'll be back by 2pm. (klik ja. aku xkisah.)

notaDIDIE:
korea fans: mala & padi =)

Labels: