//i'm a noxious,didie noxious !
hEllo,i'm a didie noxious

trying hard to make wonderful memories



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! take a look of a noxious :D


tulang belakang dulu,kini.selamanya

setiap nafas dihela,tanda nikmat Allah buat kitaa hambaNya


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: DIDIE NOXIOUS
Others:   


rumah idaman.

seharusnya hijau menjadi pilihan
saya suke hijau. sangat.

masalah yg dihadapi kini wat aku trasa nak bina uma
sungguh aku tak tipu.
grrrrr~ otak meletop thp xsempat nk warning.

tiba2 membe aku tnya ciri2 uma yg aku nak.
wink.. wink.. ah haaa!!!

umah cam ni.. umah cam ni..
aku nak yg cam ni.

ni pandangan dari tempat santai

ruangtamu tuk lepak2

tempat study harus ada. sbb aku nak skor 4.o sem dpn :p

pasni ko tak yah duk keja nak ingat kedai2 fastfood.
masakan aku sedap kalah big apple. kfc. mcD

tempat tidur harusla. aku takpe tdo lewat.
ko kalo dtg uma aku mesti nak lepak smalaman.
get ready tuk ko yg slalu tido awal :))

nih tempat tuk lepak share2 prObssss
damai lagi tenang

boleh tak ko carik yg cam ni??
boleh la. boleh la.
ek?

notaDIDIE:
tak sabo nak sewa umah ni. cepat taw uya =)